Kto dnes posiela pohľadnice a listy???

17.08.2009 19:49

Kedysi som zberala pohľadnice... tie čo prišli poštou, tie čo som zdedila, i tie ktoré som si kúpila na výletoch...

Každý má nejakú úchylku :) Známky ma nebavili - nič mi nehovorili a boli drahé... pohľadnice boli ako suvenír a tiež chodili poštou zväčša pravidelne, čo sa dnes už nedá povedať. Vianoce, Veľkonočné sviatky, narodeniny či meniny - to boli udalosti, keď našu kuchyňu zdobili, kvety, sviečky a farebné vajíčka.. občas prišlo aj nieo nečakané - pozdrav z dovolenky... všetky "karty" končili v jednej veľkej krabici...

Nedávno som ju vytiahla spod postele a nadšená "nakukla" dnu. Pre info, to nakuknutie trvalo hodinu a pol, kým ma manžel nezačal hľadať :)

 

Je úžasné čo všetko vtej krabici skončilo :) Pozdrav od tety k mojim tretím narodeninám, pozdrav od mojej lásky k 10.temu výmesačiu (to bolo dááávno:)) Vianočná pohľadnica s úprimným prianím od kamarátky Mimky, alebo anglický pozdrav od Burcu (joj, len keby som vedela, kde dnes je...)

A nielen pohľadnice ale aj listy, plné myšlienok, zážitkov, od Mirky, Mimky, MisQa, Attiho, Zuzky, Maja...

 

Dnes je raritou nájsť v schránke niečo iné okrem letákov, inkasného lístka a faktúr... ale vďaka kamarátke Aške, v tej mojej schránke nájdem občas pohľadnicu či list :)

Vyhľadávanie